|
|
|
|---|---|
jimmyw |
Hej! Jag undrar om det är någon som har information om höjd längd bredd mm, skillnaden på en M3 limo och en vanlig 325 sedan. |
|
Enligt denna: Länk så är M3 6cm lägre men det beror väl på M-chassit (där det ingår sänkning)... övrigt så skulle jag gissa på om man plockar bort däcken och enbart jämför chassi så har de exakt samma mått... nån annan får rätta mig om jag har fel... ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
välkommen till forumet förresten... ;) ---- Min Bimmer: Länk |
|
jimmyw |
Men kom Limo varianten i sverige, för där står att det bara är modeller som sålts i sverige. Limo står inte med på listan. Tack så mycket!!! |
|
Har du visserligen rätt i... men är inte Limo ett annat ord för Sedan... har jag alltid trott ;) kanske bara tagit det för givet... ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
Jo Limo är det samma som Sedan ATCO :-) MVH//Anton Att-Bromsa-Är-Ett-Tecken-På Rädsla |
|
jimmyw |
Hej! Ja då´tackar jag så mycket för hjälpen. Anledningen till att jag frågar är att jag har börjat leta efter en M3Limo. Ni har inga bra tips nu när jag ska kolla på en M3 Limo? MVH jimmy |
|
Jimmyw vad är det för årsmodeller du ska titta på? MVH//Anton Att-Bromsa-Är-Ett-Tecken-På Rädsla |
|
jimmyw |
Hej! 96-98!! |
|
Tjena... kolla på denna t.ex. Länk Enligt min mening så är den "väldigt" billig MEN det behöver inte vara nåt fel på den för det... säljaren skriver varför den är så billig... men kolla upp den noga... stämmer allt o bilen e knon så är detta ett otroligt bra pris för en 98 som bara gått 7400 mil... ---- Min Bimmer: Länk |
|
jimmyw |
Jag hade nog tänkt mig en blå eller lila, den lyser nästan lite mycket! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.