|
|
|
|---|---|
|
Tänkte byta till greenstuffbelägg. räcker det att byta fram? och kan man ha kvar orginal skivorna eller ska man byta dom oxå. Nån som har gjort detta? Tänkte då på E36an 325. | |
|
Ingen som vet? |
|
|
det räcker och byta belägg enbart fram, om skivorna är i bra skick så behöver du inte byta dom. Värt att nämna är att BMW orginal belägg som tillverkas av Textar duger till de flesta, funkar även på bana. MVH // Harris |
|
|
Tänkte mest byta för att jag har hört att greenstuff sotar mindre. mvh pinky ;P |
|
|
det stämmer att greenstuff sotar lite mindre MVH // Harris |
|
| sotar mindre men kan skrika lite i bromsarna. | |
|
Om det skriker lite om bromsarna tror jag att jag hellre tvättar fälgarna lite oftare. tvättar viserligen redan bilen 2gånger i veckan men men hellre det en att köra runt med en skrikande bmw. :) Tack för alla svar |
|
|
På 525´n jag hade tidigare hade jag Greenstuff-belägg fram, och de skrek aldrig en endaste gång. Men det kan vara individuellt för olika modeller och bromsar förstås. Som tidigare nämnts så sotar de mindre och framför allt så kletar inte bromsdammet fast. ------ BMW CS #04839 |
|
|
har inhandlat blackstuffbelägg e de nått å ha? de sa att de sotade mindre än original och hade ok pris.. skulle montera förra veckan fram men de satans oken satt så in i h-vete..!!! måste ha tag i mutterdragare, hmm.. vågar inte värma eftersom de e slangar å dylikt där kan gå illa hehe... Min pärla :-) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.