|
|
|
|---|---|
Jeppe W |
Det skall tydligen finnas en "summer", eller nå't som ska pipa och leva om när t.ex. soppan börjar tryta osv. Men inte på min inte! Vad kan vara felet? |
|
Bränslevarningen är bara visuell. Menar du checkkontroll finns det på 525i och uppåt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Jeppe W |
aha...men den ska ju även pipa (eller låta) om man satt "hastighetsövervakaren" på t.ex. 110 och man överskrider det...? |
|
Har samma problem ja me.. Pling ljudet som varnar för att nått e galet har tysynat..den lät lite krasslig ett ta sen tystnade den.lätt att byta ???? /Bow |
|
|
Den sitter ovanför förarens fötter, i nedre panelen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det är en liten grå plåtcylinder med 2 kontakter på, den sitter monterad i ett klämfäste på den stora plastpanelen under ratten. Busenkel att byta. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Den har olika utseende beroende på årsmodell! Jag har bytt min så jag vet. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
dessutom kan det väl vara så enkelt att en kabel åkt ur om ni har lite tur, det rimmade till och med.. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.