|
|
|
|---|---|
leino |
vad är 17" kellener sport fälgar värda, finns nog inte så många i sverige bmw 4ever |
|
Jag tycker att det är en extremt ful fälg så jag skulle inte köpa dom... Högst subjektivt Mr C |
|
| Fulare fälgar får man leta efter! Brorsan hade dom på sin 325-a. När han skulle sälja den så ville köparen ha 15" ORGINAL fälgarna istället! | |
|
HUR SER DEM UT?? Nån som har en bild på dessa fula fälgar? |
|
|
Har ingen bild, men dom är som ett K. Större delen av fälgen är täckt, sen har den några hål som gör att ekrarna ser ut som ett K. Mr C |
|
| Jaha.. det låter inte bra.. | |
|
kelleners har bild på "Das K-Design-Rad" på deras hemsida. kelleners-sport.com |
|
| Åh, fy fan, ser ut som Biltemas plasthjulsidor... | |
leino |
det tyckte jag med första gången jag såg dom men nu tycker jag att dom är skitläckra 245er bak bmw 4ever |
|
du får nog hitta någon som gillar abstakt konst för att få dessa fälgar sålda men vissa gillar att ha ovanligast fälgar som drar till sig blickar dessa gör det garanterat om det är för att de är fula eller inte låter jag vara osagt men du lär ju inte få dem stulna i alla fall det är ju ett + bmw 24v |
|
|
Oh dra åt helsicke! Först tyckte jag att ni hade taskig attityd, SÅ fula kan väl inga fälgar vara? Men... tja, se det positivt, om några år kommer dom att vara GRYMT kultiga!! :) En fet Z8 med dom däringa om 20-30 år... ujujuj, det blir pengar det! :) :) :) Allvarligt, så jäkla illa är det inte, bara man greppar K konceptet... dom sticker ju ut i alal fall. Mer än man kan säga om de flesta BMW kryssekersnurror! Behåll dem och showa lite, klart kulvärde! Signatur --> Gillar du också 80-tals BMW och kanske särskilt E23? Då ska du höra av dig till mig, håller på och sätter ihop en maillista för dessa bilar! |
|
|
Jorå, SKITläckra ;) Förhoppningsvis finns inte så många i Sverige eller någon annanstans. Alla kan få ta del av dessa delikata fälgar på: Länk (längst ner till vänster) Känsliga tittare varnas!! //Wille |
|
|
nu har vi bara bevisat än en gång att alla har olika smak, det finns en marknad för alla fälgar (undantaget trx fälgar) vissa tycker det är snyggt andra tycker det är fult. har tittat på en i malmö som har sådant på sin bil hmmm efter ett tag blir de fräckare och fräckare behåll fälgarna de kommer nog att bli eftertaktade en dag specielt när de slutar att tillverka dem. bmw 24v |
|
|
Nu är jag så sent ute med att kommentera, men vad gör det - håller mig inom årsramen iaf ;)) Det är ju en viss skillnad på K.sport Leichtmetallrad Sport & K.sport Leichtmetallrad K-Design, på Länk. Antar att det är K-Design som ni tycker är så fula, Sport-fälgarna såg ju OK ut tycker jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.