|
|
|
|---|---|
|
Är det någon här som har sett vart man kan handla sådana? En smal svart list som går nerför dörren.. Ser ut såhär: Länk Man ser hur den ser ut på "side view". Den är ungefär 1cm bred och går längsmed kanten på dörren för att undvika uppslagsmärken.. Är mkt tacksam för svar Mvh Per | |
| De är vanliga här i usa, sitter oftast på amerikanare, så ring till någon som säljer tillbehör till dessa och hör efter. | |
|
Jo jag hittade ju ett ställe i USA.. Men kika här: 10 -#MDGDE-UPF U Shaped Door Edge Molding $22.50 Black Shipping & Handling $95.00 Wire Transfer Fees $45.00 Total Amount $162.50*+($US) Kul o pröjsa allt det där för lite plast :( Plus att jag måste faxxa o dona en massa för att få hem det, därför jag ville hitta någon i Sverige som säljer.. Mvh Per |
|
|
Prova med vilken biltillbehörsbutik som helst, jag har sett sådana lite här och var. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hmm oki.. du har inga förslag? Mekonomen, Micro etc eller? Mvh Per |
|
| Hittar du inga kan jag skicka några till dig, dock vet jag att de finns i sverige, kommer dock inte ihåg var jag såg de. | |
|
P3r; Något bredare list finns från Länk eller mer specifikt Länk köpte 5 meters varianten till min mors VW Passat som stötfångarskydd men fungerar även på sidorna och dom är inte enkom till Volkswagen så du kan montera dom på din M3:a utan att tycka det är konstigt;) Mvh Stephan |
|
|
Christer: Oki fint.. ska kika runt lite! Stephan: Va inte riktigt det stuket jag letade efter, måste vara en smal som går neråt längs dörren :) Tack endå! Mvh Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.