|
|
|
|---|---|
|
Jag menar den blåa som sitter till vänster om (dumpen?) "Länk Vart går den blåa slangen från dumpventilen??Som sitter på dess topp??? Samt det som går från westgaten in till motorn... TACKSAM FÖR SVAR MVH ///Jonas | |
|
tror du menar bränsetrycksregulatorn ! enda jag kan tänka mig ! Sitter även en bränsletrycksmätare där ! Slangen från dumpen går ju till insuget, syns klart o tydligt ! Länk |
|
|
Min bil d där. Den blåa saken är mycke riktigt en ställbar btr. Slangen från dumpen hjälper till att "suga" dumpen när man släpper gasen o hålla den stängd när man gasar. Samma som den till WGn hjälper till o öppna. |
|
|
Mrquickzilver: Okej. Vad är det för btr 1,1:3?? Men vad är det som dumpventilensslang går in till då? Den går ju in nästan till insuget...? Sen ser det ut som om den går vidare? Tack för så snabbt svar!!!! //Jonas |
|
|
BTRn är inte progressiv utan förjer bara laddtrycket. Angående slangen mellan insuget så är det som ja skrev innan... "Slangen från dumpen hjälper till att "suga" dumpen när man släpper gasen o hålla den stängd när man gasar." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.