AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
958

Läs om första testet av M5 E60

Läs och njut...

Länk

Hoppas inte detta är en repost.

MVH / Jacob
Trevligt, bilen verkar leva upp till alla högt ställda förväntningar! Synd att HUD-varvräknaren laggade, det gör den ganska meningslös. Trist på en i övrigt kul pryl :)

Nu ser jag bara fram emot första film-testet där man får höra bilen varva ut på alla växlar ;)))

Mvh,
Kalle
_____
Bilen: Länk
En oljenivåmätare låter som en bra ide, jag kan tänka mig att även denna besten kommer konsumera en hel del olja :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
*vandrar iväg till kvarterskiosken och köper trisslotter*

___
"Lorem ipsum dolor sit amet ..."
Då blir man omkörd av M5an i ekonomiläget.

Btw, nya M5an börjar redan dyka upp i raplåtar. Hörde igår på radion när Styles P rappar "Why does the new M5 have seven gears..."
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
"Methinks the German automaker is being a trifle disingenuous because the Subaru — as rapid as it is — would need a bottle of nitrous and a tornado-force tailwind to keep pace." :-D (Ang STi:n vs M5:an 0-100)

Kan jag få två stycken, tack? (En till vardagsrummet)
Vill ha!!! Min M5 E34 känns väldigt gammal...och långsam.
Åhh vilket fruktansvärt ha-begär jag får. Brukar aldrig riktigt få det med andra bilar men den här är ju helt enkelt underbar. Associationerna till F1 är kanske det som gör att jag gillar den så otroooooligt mycket.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tror säkert att BMW kommer få ordning på head-up displayen snart. Annars är den som Kalle skrev helt meningslös. Men den verkar helt klart "snabb" :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.