|
|
|
|---|---|
|
Med röda tyska exportskyltar. Någon här på forumet?? Tror inte jag sett någon M Roadster i silver förut, såg klart bättre ut med bredare baken. Silver äter ju annars upp formerna totalt.. | |
|
va? menar du att du inte sett arktissilber på en M roadster? det var väl den vanligaste färgen trodde jag? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Näe.. bara kuppar, eller så ignorerar mina ögon den färgen :-) | |
|
Har sett ganska många faktiskt. Tror inte att den är så ovanlig precis, fast det kanske inte är det vanligaste färgen. Finns två till salu på börsen om du blev sugen :) Länk Länk MVH / Jacob |
|
| Det cirkulerar 2 silvriga och en svart runt mig på tulegatan. Men nån estorilblå förutom min har jag nog aldrig sett i stockholm.. har ni andra sett till någon estorilblå ens i storstockholm?? | |
|
På första träffen i år kom det iallafall en estorilblå M Roadster Länk Nej jag blev definitivt INTE sugen på en silver, tycker inte om den alls, speciellt inte på en Roadster. Mina ögon har nog helt enkelt ignorerat dem.. :-) /Caspar Länk |
|
|
Om det gills med Coupéer så stod det då och då en Estorilblå M-coupé i mina trakter (vanadisvägen/hagagatan) tidigare. Men det är nog över ett år sedan jag såg den senast. Annars finns det runt mig ytterligare en svart 2.8Coupé och en silverfärgad 2.8Coupé plus att jag såg en väldigt snygg mårkgrå 3.0Coupé idag parkerad i närheten av Mekonomen i Vasastan. Plus några svarta Roadsters. Och jag körde bakom en röd 2.8Coupé på Sveavägen idag. Vem har: rödlackad vinge, rödlackat handtag på bakluckan, borttagna emblem på bakluckan, M-speglar, M-gälar, sänkt och breddad med jättehjul? Lustigt vad man ser bilar som man själv har. När jag nu skaffade jaggan står det en svart XKR Coupé och en silverfärgad XKR Coupé i samma kvarter, samt en XK8 Cab som hälsar på då och då. /Johan Det finns tre typer av människor. Dom som kan räkna, och dom som inte kan... |
|
|
beijnoff: Den röda låter som MAXEYs bil! Bild: Länk Den silvriga 2.8 Coupén, kan det möjligtvis vara den här? Länk /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Masten är inte den slivriga på bilden Z3c4evers innan han började modifera den? | |
|
Japp, visst var det Maxeys bil. Ett litet tips Maxey, inte prata i mobiltelefon hela Sveavägen och fastna mitt i korsningen vid Surbrunnsgatan så andra bilar varken kommer framåt eller bakåt ;-) Den silverfärgade, nja jag vet inte riktigt om det var den, sist jag såg den hade den ingen plasthållare fram och något knölig plåtskylt. /Johan Det finns tre typer av människor. Dom som kan räkna, och dom som inte kan... |
|
|
Black Z3: Nix, den där bilen tillhör en tjej som heter Maria, hon var med på Z-träffen 21 juni! beijnoff: Det finns förstås ett gäng silvriga Z3 coupéer i stan så sannolikheten att det var hennes var förstås inte 100% :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Jag kör en silvrig M Roadster...vill säga att så himla vanlig är den inte...Jag är den enda som finns i Växjö med omnejd....träffade på en silvrig på Öland i somras, annars har jag aldrig sett någon silvrig tidigare...däremot rullar det jävligt många svarta...... 321HK ;) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
tack Fredrik!!! Känns bra med lite medhåll :-) /Caspar Länk |
|
|
men hallå där Caspar, väx inte för mycket: dem felsta bilar i Växsjö är man ensam om om det inte är en Volvo :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
:-) Så sant Tomas.. Var i en av Växjös grannorter (Eksjö) och det tog bara några timmar så visste ALLA vem jag var... Polisanmäld, kontaktad av lokale däckkrängaren som vill sälja nya fälgar mm och ändå höll jag så låg profil jag bara kunde... /Caspar Länk |
|
|
Polisanmäld???? är det att hålla låg profil? :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag vette f-n varför?? Var där på ett bröllop och brudens fars första kommentar var "jaha, det var Dig polisen sökte... Det gick visst lite fort i omkörningarna" Gick tydligen ut på polisradion att hålla koll efter mig (med bilmärke/modell/färg/regnr..), antagligen bara någon som var avis på bilen då jag körde väldigt lugnt pga att jag precis fått tillbaka kortet då.. /Caspar Länk |
|
|
Nu får du Växsjö att likna en stad tagen rätt ut ifrån en spagettiwestern där den onda scheriffen spärrar in den förbipasserande stockholmaren på order av ortens svarta gestalt, Mats Willander, som har korrumperat hela stan och håller alla invånare i skräck :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Grannort och grannort...det är över 10 mil mellan växjö och eksjö :) | |
|
Z3c: Jaaa!!! Så är det, fast nu var det Eksjö... Zodiaken: 10 mil utanför Stockholm = 1 mil i Stockholm!! = Grannort!!! :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.