|
|
|
|---|---|
m3_kosova |
Den slutade att fungera för några dagar sen. Man ser knappt något det är helt svart typ. Jag tog bort den från de 2 skruvarna,men när jag skulle ta bort kablarna så var det värre. Hur f*n får man bort de fästerna som kablarna har på backsidan? Höll på i ca 1 timme men det gick inte. Bilen är en M3 E36 3.0 Mvh Mitrovica Po Qka Mendove |
m3_kosova |
Jag var och köpte lampor idag och bytte alla 3 men det lyser fortfarande inte!!Vad är det som är fel? Jag har kollar alla säkringar är hela eller ser hela ut iallafall. Någon måste kunna hjälpa mig. Mvh Mitrovica Po Qka Mendove |
m3_kosova |
Nån??????????? Mitrovica Po Qka Mendove |
|
Är det instrument-belysningen du syftar på? Kan det inte vara något enkel-sjukt fel då, som att ljusregleringen är trasig, alltså den lilla potentiometern som sitter till vänster om instrumenteringen? Om du kollat alla säkringar och sätt till att + och jord sitter där dom ska (osv) skulle jag nog satsa på att kolla upp den! Testa att bygla den t.ex. - funkar det då? Jävla trist fel i övrigt.. |
|
m3_kosova |
Japp det lyser inte alls. Vad menar du med + och jord? Vad är bygla? Mvh Mitrovica Po Qka Mendove |
m3_kosova |
Jag har ännu inte lyckats få belysningen att fungera. Några här säger att det måste vara fel på säkringarna men dem är ju hela så dem säger att fast dem är hela så kan dme vara dåliga..hmm stämmer detta?? Jag har ingen beslysning på instrumentpanelen,ända som fungerar är färddatorn allt annat är dött........ Nån måste kunna detta eller? Vilka säkringar är det som ska byttas så jag slipper byta alla?:( Mvh Mitrovica Po Qka Mendove |
|
Kolla instruktionsboken där det står vilka säkringar som är till vad. Länk |
|
m3_kosova |
Ika.. Jag har kollat lite med det står bara på tyska. Mvh Mitrovica Po Qka Mendove |
|
Du kan ju börja med att kolla så inte jorden hoppat ur på nått ställe, det gjorde den på min. Tar lite tid och felsöka men enkel match att fixa när du väl hittar det. Om du inte är kunnig så kan du kanske gå till närmsta bmw verkstad där du bor och höra om dom någongång har stött på problemet så du slipper lämna in den så det kostar en hel del. |
|
m3_kosova |
Xarg Vad är jorden för något? Var sitter den? Mvh Mitrovica Po Qka Mendove |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.