|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla Bmw diggare! Är nybliven ägare till en 325i 2d -89. Väldigt kul bil=) Aja till saken nu. Det är så att bilen är FÖR låg. När man drar på på 1:an och 2:an så tar bakhjulena i skärmkanterna! Så jag tänkte fixa tag på ett par "högre" fjädrar. Men grejen är den att jag inte vet vilka jag ska ha! Vill ju inte ha orginal för då får man väl värsta epa-stuket eller? Obs fram är det perfekt höjd på bilen. Ska tillägas att hjulen är 16*205*50 och fälgarna breddar ganska rejält=/ Bild-----> Länk Tacksam för svar! Fler kurvor åt folket! | |
|
Nähä ingen som har erfarenheter av sänkning av sin 3-serie eller???? Nåt tips om vad jag ska slänga på istället? Kankse rentav nån som har ett par passande fjädrar ligger o skräpar i hörnet...? Fler kurvor åt folket! |
|
TobbeBMW |
Lättaste för dej att få reda på vilken sänkning du har är att ta reda på orginalhöjden samt jämföra med dom fjädrar/dämpare som sitter nu, då får du fram sänkningen. |
|
Mmm jo det e klart... Någon som har en ICKE sänkt 325 E30 som har lust att mäta hur hög den är i rumpan? =D Ska själv springa ut o mäta så fort jag kommer hem... Borde funka om man mäter från marken upp till kanten på bakluckan=) Fler kurvor åt folket! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.