|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att köpa en bmw 540 -93 års modell något jag behöver veta?.. Länk: Länk snabbt svar önskas :D | |
|
Annonsen känns ju inte så överdrivet seriöst och genomarbetad men det behöver ju inte betyda att det är nått fel på bilen. Ang fel osv använd sökfunktionen så lär du hitta en hel del att läsa! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Aj aj .. inte köpa.. Har kollat på den där.. provkört också.. Det var inget att ha.. Mvh Jojje |
|
| va menar du?, var den i dåligt skick?, | |
|
Sökte själv efter en 540 i sommar , hittade ingen som föll mig i smaken direkt .. eller så var priset helt på tok fel .. när jag köpt mig en 325ix , så hittade en kompis till mig en snygg 540 uppe i kiruna .. typiskt . hade så gärna velat ha en 540 igen . så förbaskat skön att köra . den ser visst jäkla bra ut - enl kompisen . killen som äger den har inte annonserat den - men säljer den om intresserade finns . kompisen provkörde den och tyckte den var helt ok. här finns en länk till killens hemsida där bilder finns på bilen . tror man kan maila honom ifall nån annan är intresserad . BePPo |
|
|
Sorry glömde visst länken . ha ha > Länk < den stämmer har kollat den nyss. ha de bra alla bmw fans. BePPo |
|
|
Den här såg inte så tokig ut: Länk Annars kanske detta är nåt?: Länk Mvh |
|
|
Länk Lite GDS - Jojo, kan bli snordyrt på en dylig bil, men den ser fin ut på bilden. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Håller med, har inte sett bilen i annonsen men den verkade ligga inom partypeewee´s budgetgräns fast visst beror mycket på hur dyra GörDetSjälv-felen är... Mvh |
|
|
Humm... jag är själv ägare till en BMW 540ia 1993:a och den betalade jag MYCKET mer än så för (visserligen 2 år sedan) men jag skulle aldrig sälja den för de priserna som dessa personer har lagt ut sina bilar för! kom ihåg --> Det brukar bli dyrt att köpa billigt!! MVH /// En nöjd 540 ägare! |
|
|
"4nollan" snygg bil du hade och mkt trevlig hemsida för bilen . är själv ägare till en 540 -93 och är väldigt nöjd med bilen , håller med dig att skönare bil att glida omkring med får man leta efter . och bra drag i den dessutom .. min köpte jag också för lite högre pris - men precis som du så visste jag efter provkörning att det var denna bil jag ville ha .. såg att bengt hade varit och gjort ett inlägg om min bil tidigare eller beppo även kallad .. men jag ska inte sälja bilen - MVH /// 1 till nöjd 540 ägare L¸.·´i^`·.¸n¸.·´d^`·.¸i¸.·´s |
|
|
Lindis>> Tackar så mycket! Men som sagt det skadar ju inte att kolla NOGGRANT på bilen och verkligen undersöka den och provköra!! Om du är intresserad så skall du givetvis göra det! Men kolla gärna på fler och fråga om du kan få provköra andras likadana bilar så su kan skaffa dig en uppfattning om en BMW 540iA 1993:a i allmänhet! |
|
|
Polarn har en 540 -93 som gått 23000 tror jag. Inte mycket till utrustning, inte ens skinn. Men den går jävligt fint i maskin. Jag ägde den innan och bytte då: Eibach+sachs väghållningskit,motorkuddar,växellådskuddar,stödlager,lådan renoverad vid 14-15000mil(kvittot tror jag att jag har kvar) 18-tums BMW org.fälgar med fina däck,ventilkåpspackningar bytta. Det enda att anmärka på är en buckla på en dörr samt att det klonkar i bakvagnsupphägningen. Hojta till om det finns intresse! Bilen rulla i 08-området. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.