|
|
|
|---|---|
|
Ingen som vet ca va det kan kosta att lämna in min 325a o byta bussningar i bakvagnen jobb+ bussningarna??? | |
| Kostar väl ungefär 3000kr med bussningar + jobb. | |
| Betalde c:a 600:- för alla fyra bussningar på bmw.. Gjorde jobbet själv.. | |
|
På e30 så tror jag det är svårt att göra själv om man inte har till gång till nån bra press.. dom sitter väll pressade i balken?! ///Tobbe |
|
| Gjorde de själv på min förra E30 och så pass jobbigt tycker ja inte de var osm alla här skriver... visst var de krångligt men ja skulle inte dra mig för att göra det igen om de behövdes. Snickrade ihopp ett eget verktyg på någon timme som fungerade upperligt, kanske inte värdens presition i det men fungerade gjorde det! Kan fixa bilder om någon hjälper att lägga upp dem! | |
| Jag har ju en e36.. men det kanske inte skiljer så mycket.. jag eldade på mina bussningar.. sen drog jag ut dom.. dom nya smörjde jag in med nån typ av vasselin som man har till däck.. sen pressade jag in dom med en slags dragklo.. men.. då hade jag lös hela min bakvagn :-) .. bosse bildoktorn använde en press som han tryckte upp bussningarna med.. | |
| Ingen som har de avsnittet? Skulle gärna vilja se det, har kollat runt på hans sida, men hittar de inte, någon? | |
| Har du snabb uppkoppling så kanske det går att ordna.. Adda mig på msn.. jocke_swe@hotmail.com | |
|
Det är inte så svårt att byta silentblock på E30, även utan specialverktyg. Behandlat i ett flertal tidigare trådar tex. Länk /G |
|
|
Kostar det 3000- för att byta samtliga bussningar i bakvagnen?? Sitter det inte 6st bussningar i bakvagnen?? MVH jimmy |
|
|
såg att det handlade om E30 och inte E36.. Sorry... MVH Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.