|
|
|
|---|---|
| Någon som vet hur man tar av listerna på E30? Tänkte då på dom som sitter på/bakanför/framför dörrarna på coupén... måste lackas snarast! | |
|
Av de erfarenheter jag har så e det bara att ''dra'' dom rakt ut... Går att jämnföra med istortsätt vilken bil som helst! (jobbar på en bilskade verkskstad) ___Piff___ |
|
| Ok, får ta o testa det då! | |
|
Lackade mina lister förra helgen och hade gärna tagit bort dom om det gick. Visst går det att få bort dom men risken är att det bara blir skit av allting. Jag hade nån typ av metalllister på min som gärna ville böja sig men det värsta var att försöka få tillbaks allting. Tog dock bara av på översta högra sidan innan jag gav upp och bestämde mig för att maskera istället! |
|
|
Du få lossa på skruven inne i bilen ovanför bältes fästet. och tänk på att du får ta loss rutan för att få dit listen igen. kan du lacka på plats så gör det, jag hade ett helvete med min. Lycka till |
|
|
Glömde att berätta att på dörrarna sitter dörrlisterna med en mutter i vaje kant av dörren o tyvär har jag inge erfarenhet av att skruva bort dom ännu.. men lycka till!! ___Piff___ |
|
| Dörrlisten sitter med en bult på insidan. Baklisten på bakskärmen sitter med en bult också. Ta bort dom så är det bara att rycka lite försiktigt sen! Har precis lackat mina! | |
|
Dörrlisten sitter med en bult på insidan. Baklisten på bakskärmen sitter med en bult också. Ta bort dom så är det bara att rycka lite försiktigt sen! Har precis lackat mina! Gäller e30-87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.