|
|
|
|---|---|
|
jag misslyckades på en utav mina lister, den stora där bak tyvärr hur ska jag ta bort det , aceton? slipa bort det? Tack | |
|
Hur misslyckat blev det??Du anar inte hur mycket underverk lite våtslip kan göra.....Ska du ta bort det e de nog bäst o slipa bort det... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
| själva klarlacken blev inte bra, hur gör man när man våtslipar..måste man ha speciella vertyg | |
|
Om det BARA är listen på stötisen så kan du lungt försöka på dig själv...kan ju inte bli värre redan...Köp 2000 sandpapper...och en slipklots!!Ta sedan o slipa med LÄTT hand med raka rörelser...ta kanske inte mer än 15-20 slipdrag.torka va o försök avgöra om ytan e bra nog(dvs att du är nöjd) o polera sedan upp med rubbing/cleaner o polish o till slut vax...Bor du i Sthlm kan ja visa dig:-) "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
| Bara han nu inte köper 2000st sandpapper:) | |
| Haha.. Men om man köper 2000 st sandpapper borde man inte ha gett sig in på det där från början | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.