|
|
|
|---|---|
|
Ingen som ställer upp på ett bmw getaway kristiantad? ;) Me Be M3 Wannabe! =) | |
//Andy |
Jag är INTE svår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! //Andy |
betriebsanleitung |
varför inte getaway övarp |
|
Tid och plats?? he he Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
| jag va i kristianstad nyss, så jag var redo. nu är det försent | |
|
Jag kan inte ställa upp själv heller just nu bilen står hemmas hos mammsen å pappsen å väntar på våren men sen när solen kommer då blir de brumma av.. ;) Me Be M3 Wannabe! =) |
|
|
Visst till våren så ställer jag gärna upp.Återkom med tid och plats,så ska det bli åka av :) hjorten |
|
| tror inte ens att det är någon mening med att jag ställer upp. LÄR ju komma sist | |
|
Kvittar la vem som kommer först eller sist det handlar om & köra så mkt det går bara ;) Me Be M3 Wannabe! =) |
|
|
nej, det gör det inte vad snackar du om för place? den megalånga feting-rakan som är hur lång som helst eller? |
|
|
Går en fin rak motorvägssträcka precis utanför stan? den du syftar på? Getaway handlar ju om att rejsa så mkt det bara går genom och runt stan ;) inte bara bränna på rakt fram för å se vem som e snabbast. Me Be M3 Wannabe! =) |
|
//Andy |
Jag är iaf lätt sugen på det! Men som sagt, tid och plats!?!? Maila annars mig! mail: andie5@spray.se Men det kan knasa rätt bra! //Andy |
|
Ta det lungt i stan bara, inte kul att varken smälla eller köra på någon. Lev hårt dö ung. |
|
|
Nej de e klart man får hålla igen lite i city skulle nått sånt hända lär man fan inte må bra på ett tag. Dessutom får de la va på en tidpunkt då inte mkt bilar osv e i rörelse.. ;) kan gå rätt illa annars =( Me Be M3 Wannabe! =) |
|
|
Dessutom e jag inte tillräckligt galen för att göra en sån sak full ut. E för rädd om mitt eget och andras liv, men en mindre "fegis" variant hade varit skojj ;) Typ undvika innersta kärnan där folk rör sig. Me Be M3 Wannabe! =) |
|
//Andy |
Håller med dig!! //Andy |
|
Nej jag håller med det gäller att ta det lungt inne i stan och sen oxå se upp för "farbrorBlå".Men som sagt gärna till våren och vilken tur man har det kommer att bli bra drag i Bmw;n efter vinterrenoveringen (trimmning)mm och ett stort + är ju att man Är Kristianstadsbo sen länge kan alla vägarna och lite till :) hjorten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.