|
|
|
|---|---|
|
Håller på att samla på mig grejor till mitt nya bygge Nu undar jag om det e nån som vet var man får tag i pinnbultar (typ arp eller liknande) Det e ju tyvärr M11 på S50.. Tackar för svar Mvh Limmet Www.Limmet.se | |
|
Inte 100% säker men sålde inte bröderna kilander detta?!?! Värt ett försök iaf... |
|
|
Hammarström borde väll kunna hjälpa dig, slunga iväg ett mail till han! Mvh Per |
|
|
motornord har raceware-bultar till s50... 2625:- Kolla här. Länk Mvh hebbe |
|
|
Vi har bultar till S50. Tänk på att det är M11 gänga så du får rätt bult. ARP(!) lär inte ha fattat det än iaf... Kolla på www.kilander-racing.se för kontaktinfo. Storebror Kilander |
|
|
Tack för svaren, Kilander>> jag mailar er inom kort Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
Jag har ett set ARP bultar till S50 Limmet! Du kan få dem billigt... |
|
|
ligger en annons på börsen nu Länk om du är intresserad. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Det lustiga e att när jag köpte Helicoil till min S50 var det 10mm med 1.5 stigning?! ...förklara det om ni kan? Länk www.reptil.nu |
|
|
Skumt... Är M11 orginal |
|
| wee B1 lever | |
|
Jimboo, Har du saknat mej? (mitt bredbanb har legat nere 2 månader pga flytt. Så nu fuknar min maiil igen också) Länk www.reptil.nu |
|
| nej jag har inte saknat dig, men du har varit efterfrågad här på forumet av ett par personer, men det ordnar du ju upp nu eller hur ;) | |
|
Jag var ute i garaget och mätte. Killen i affären gjode fel. Det är M11 inget annat. Jag har fått fel grejjor. Länk www.reptil.nu |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.