|
|
|
|---|---|
|
Vill ha! Länk | |
| 10000:- ett fynd :) | |
|
va? vad menar dom? tom 99999 är billigt för den bilen... ??? tänkte om det var fel-tryckt... hmmm? ---- Min Bimmer: Länk |
|
| Den gubben kan ta betalt..... | |
|
Har du ringt mosse? Mvh Jojje |
|
|
Jag ringde o pratade med honom förra omgången han hade den till salu och då skulle han ha 300 000:- för den?!? Den är väl dyrare nu kan jag tänka mig..... MVH BJÖRN |
|
|
Jisses! Men är den verkligen värd dessa pengar? Mvh Jojje |
|
| Den är absolut inte värd detta. Jag anser att M3GT är en hype. Har kört alla M3or: 3.0, GT och 3.2 och GT kändes som en vanlig 3.0. Fattar inte han som skriver följ. på detta forum "M3 is good but the GT is an outstanding experience". Den är värd max 200.000 eftersom man kan få lågmilade 3.2 96-97 för dom pengarna och dessa är mycket bättre än en GT i alla avseenden. | |
|
Jo, men det handlar väl lite om investeringsvärde oxå. En lågmilad samlarbil e d ju lite lättare att få tillbaka stålarna på, men d beror ju på vad man e ute efter. Om den e nå bättre än en vanlig M3 vete fan.. jimpa |
|
| Ska värdet bestå får man knappast köra med den. Skitkul att ha en M3 GT som man inte kan köra med ... :-( | |
|
MIP: GTn är bättre på BANA än en vanlig M3 E36. Sen är ju motorstyrkan knappt märkbar mellan 3.0 o GTn... |
|
|
17 Gullabo BMW M3 GT -95 295 hk 323 nm 1:35,30 6,25 s 14,50 s RWD gatdäck Goodyear Eagle F1, 235/40-17 100% originalbil 2000 - 13 21 Gullabo BMW M3 3,0 286 hk 320 nm 1:36,1 6,05 s 14,25 s RWD gatdäck 235/40-17 M3 3.0 standard är bättre på allt utom superstage där GT är 0,5 sek snabbare. Det räcker med att ersätta originalchassi på en vanlig 3.0 så piskar den gt eller kör jämnt. Gt ÄR en hype. |
|
|
mip: GT'n som testades av Bilsport var inte helt 100% vid testtillfället vilket har diskuterats på massor utav olika forum, bl.a. Autopower ca 10ggr... Mvh, __ Bilen: Länk |
|
|
En snabb koll på Mobile.de så hittar man flera M3 GT med priser från 136 000 :- |
|
|
Vem fan bryr sig om GT´n inte är snabbare än en 3.0:a?? Vill man köra snabbt på bana räcker inte en orginal GT heller, ställbart chassie och fjäderbenstag så duger det med en vanlig M3:a med. En GT skulle jag köpa bara för att den är speciell, ovanlig, och lite moddad mot vanliga M3:or, inte för att den är snabbare eller nåt. För det är den inte. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
En vanlig M3 är en dussinbil. En GT är inte det. Sen att hitta en GT som är i det skicket och enbart gått dessa mil är nästan omöjligt. Finns väl en i Norge och en på BMW museum. Så det är nog en investering. Men tråkigt att köpa den och inte få köra. |
|
|
GT'n är som några av föregående talare säger, ett unikum, av samma anledning som en B10 V8 E34 är värd mer än en M5 3.8 så kostar självklart denna bilen mer än andra M3 E36or då vi har att göra med en lågseriebil, och med så få mil så kanske man skall betrakta den som en samlarbil. MVH, E38B12 |
|
|
Vad tycker ni om denna GT GTR! Länk Är inte detta att förstöra en redan från början unik bil! /Rickard |
|
|
Om nån tycker den är snygg så ska jag ta mig fan se till att den samme blir avstängd från detta forum i all tid och evighet!! MVH: Henrik ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.