|
|
|
|---|---|
|
Nu får den här vintern ta slut jag saknar min beeeemer som bara står å fryser nu hemma hos mina föräldrar. När ska våren titta fram å låta mig njuta av vägbanan igen med min underbara glidare ;) vet att jag inte e ensam om detta lidande.... =) Me Be M3 Wannabe! =) | |
|
Jag känner också saknad... efter våren... cabba ner och känna friheten och riktig körglädje! 3månader till... då bör det vara schysst väder... håll ut! Björn Markholm |
|
|
Min beemer har stått uppallad hos polarn sen igår... Saknar den redan... Jävla skit att man hade fått fel handbromswirear nu måste den stå där tills på tisdag eller onsdag... SNYFT!!!! //Cosmos E28 Power!!! |
|
| Ja fan vad man saknar bilen... Min har stått avstäld sen i Nov.. men men 3 månader till sen jävlar... den som väntar på något gott.. bla bla.. =) | |
|
Jag saknar min också! Den har stått avställd sedan jag rykte in i lumpen i augusti. Jag får abstinens! Jag brukar gå och sätta mig i den och bara sitta och drömma...Jag håller på att bli tokig! Skönt att man muckar 5 apr. Då jävlar!!! Kommer iof börja mecka med den tidigare, typ om några veckor när jag och polaren får ordning på garaget.. //Johan ______________________________ OZ-fälgar säljes. 3700:- BBS-spoiler till E-21 säljes. 1000:- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.