AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
357

Vinterhjultips till E60?

ol
790
ollen
BMW X3 30i -19
Hej! Är lite nyfiken på vad ni har/rekommenderar för vinterhjul till era E60-bilar. Original modell 138 är ju snyggast men kostar lite väl mycket i Sverige (20 tkr komplett jämfört med ca 15 tkr i Tyskland) . Dezent modell B är ett snyggt alternativ också.
mvh
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.