AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
665

Någon som vet något om denna M5a -91

Visa användare
132
Mr_Beemer
Bmw M535i-85 "Gustav Adolf"
Som rubriken lyder nån som vet något om denna m5 skick å så?
Tycker fären verkar skum!
Regnr RYF055 och jag har kollat väverket å tagit ut en fax!
Länk
Tacksam för svar nu då det sger i M-tarmen igen

Har du råd att inte åka Bmw??
De
165
DeWa
328iAT -96
Är det inte knepigt att det nästan är dyrare med en E36 325i än en M5 från samma tillverkningsår? Eller är det bara nåt jag fått om bakfoten?

Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Antagligen en individual lackering , det var en M5´a i samma färg för nåt årsedan till salu också, möjligt att det är samma bil den hade också fälgarna i samma färg som bilen.

Har även sett en E36 M3 cab i vad jag tror är samma kulör är lite svårt att se på grund av bilden ljus.

Helt klart en udda kulör som man blir ganska ensam om, men frågan är ifall man trötnar på den ser rätt fräck ut i verkligheten i alla fall.

///Johan
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
DeWa:
Det är är dyra ägande kostnader som reparatiner och försäkringar som drar ner priset för alla m-bilar som fått några år på nacken.

///Johan
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Det är samma bil som var ute förut, den är INTE Individual utan omlackad från Calypsoröd, den var inte bra när jag såg den sist, jag skulle inte ta i den med tång ens. Skruvad mätare, många ägare, ingen s-bok, lackskador, mindre rostangrepp, slitet skinn, taskigt ihopmonterad efter omlack, några elfel mm..

Jag har kört bilen, har minst 20-30 bilder på den, fin färg och champagner inredning samt rikligt utrustad men det är ju renoveringsobjekt, eller VAR i alla fall, nuvarande ägare kanske fixat massor av saker, det vet inte jag.

- M5 E34 Limousine register -
Visa användare
132
Mr_Beemer
Bmw M535i-85 "Gustav Adolf"
Oki tack för svaret jag har redan haft ett lik vill inte ha ett till kostade alldelles för mkt pengar få ordning på den förra sen blev man påkörd å ingen m5 längre :( vill haen origbil i bruksskick inget utställningsobjekt men inte heller ågon som man får renovera hela framvagnen mm på

Har du råd att inte åka Bmw??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.