|
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar om det finns någon i relativ närhet till Märsta som har en 535i -91 och vill visa upp den för mig?? Mitt problem ligger i att några snorvalpar stal min för några månader sedan och stal alla relän +boxar ur min bil. Har hittat boxar och rattlås på nätet men det är helt j-vla omöjligt att hitta reläerna... BMW Sverige får man ju ingen hjälp av; Lämna in bilen säger dom bara... (sk*tstövlar och utsugare) Ringer man runt till bilskrotar så vill dom veta vilket art.nummer som reläerna jag söker har... Vilket blir ganska svårt då jag inte har reläerna... Det är där DU kommer in i bilden. Jag vill alltså titta i proppskåpet på din bil och om det är densamma som i min, skriva ner art.nummren på reläerna så jag kan införskaffa nya eller beg. Min 535:a är en snik version. Inge lull-lull förutom elhissar och c-lås. Skulle vara bra om den hjälte som vill ställa upp har samma utrustning (ingen alls :-) som jag. Självklart så betalar jag din bensin för att du tar dig hit. Har svårt att ta mig till dig då jag inte har någon annan bil men om jag verkligen måste så hyr jag en (börjar bli desperat :-)... / Bonne 0708-139353 Dygnet Runt | |
weekend |
Jag har en -89 men det är nog inte samma nr. Be bara någon titta på bilen och skriva nummret i forumet så slipper man åka. anders |
|
Tjenare Anders! Nä, det kan jag säga på en gång att det INTE är. Det skiljer VÄLDIGT MYCKET på en -89 och en -91:a. Jag har kollat på -90 och -92 och där skiljer det också. Var på en skrot och plockade reläer ur en -92:a och kan säga att endast 1st. relä passade !!! Grejen är ju den att jag inte har en aning om VILKA reläer som saknas. Det finns plats för 7st. men om alla platser ska användas vet jag inte. Det är därför jag vill titta och se att det ser lika ut. Om någon har en -91:a och bor långt ifrån mig så kan det gå att lösa om ägaren även har en digitalkamera och kan ta ett kort och skicka till mig. Om jag ser att det ser ut som på min bil så kan jag höra av mig och be denna någon att kolla av nummrena på reläerna. |
|
Jeppe W |
Har det löst sig? Jag har en 535i -91, iochförsig en Schnitzer, men det borde ju påverka antalet reläer osv...! Digitalkamera har jag oxå! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.