|
|
|
|---|---|
| Hejsan, en kompis till mig har precis blivit sambo o den lille kommer om några månader, han har en 330 cab och naturligtvis så kommer bilen inte väl till pass nästa sommar, är det bra o sälja bilen nu eller ska han vänta tills efter jul då suget blir lite större? Jag tycker att eftersom det inte är nån billig bil så spelar årstiden inte så stor roll för den som verkligen vill ha en sån bil, eller vad tycker ni? | |
|
Bilar åldras och så även en 330 cab så bilen kommer att vara lite äldre till våren plus att vi då skriver 05 vilket gör att 01 känns ännu längre bort! Men jag tror att det är lättare att bli av med en cab på våren. När vårsolen tittar fram är det nog ett bra mkt större intresse. Om jag inte var i behov av kapitalet som är låst till bilen så hade jag nog behållt den till våren fast han kan ju testa att läga ut en annons under några veckor nu, ett försök skadar ju aldrig! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag tror du kan få ut en liknande summa nu som i vår. Det är trögsålt att sälja CAB nu, efterfrågan kommer öka, men det betyder inte att bilen går upp i värde till våren utan snarare att man måste sälja billigt om man ska bli av med bilen idag. |
|
|
Eftersom han inte har bråttom så kan han prova redan nu. Doch blir det nog segt att sälja en cab nu. Mvh Abbe Länk |
|
|
Det är segt att sälja cab nu, believe me... men jag själv har inte mer bråttom än att jag kan vänta på att rätt köpare dyker upp... kan annonsera hela hösten om så skulle behövas... och skulle han inte dyka upp så är det bara att ställa av den till nästa sommar... |
|
|
Instämmer väl i kören. Länk Verkar vara svalt intresse... Men man får väl köra cabben i vinter också. |
|
|
inte bara cabbar som är svårsålda nu. Alla bilar är svårsålda! Speciellt importerade. Ska du sälja cabben?! Gör det nu inte nästa sommar.. Har försökt å sälja min med, ligger ändå bland dom billgaste men men... Ska försöka lite till sen åker jag till bmw/solna å byter in den mot en m3:a.. Lycka till iaf. // Sebbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.