|
|
|
|---|---|
Camaro |
den är bara död men kör man själv teste så går den till max och tillbaka ........ någon som vet vad som kan vara fel? .... på bmw så säger som att det kan vara givarna ( 2 st ) i tanken som har lämnat in begge två! |
Camaro |
Ingen som har erfarenhet? |
|
Svår fråga, någon har haft liknande problem men då var det att den missvisade eller visade tom tank trotst full tank. Det berodde på att han hade haft tändningen igång medans han tankade och därför visade tankmätaren tom tank hela tiden. Pröva att låta bilen stå utan batteri under natten, kanske passa på att ladda det också, och se om det hjälper. /Hammar |
|
Camaro |
Det funka inte med att bryta strömen ..... lyfte minus kabeln i en timme ......... Men efter det tog jag en sväng och när jag kom hem så satt jag och studera tankmätaren ett tag glappa lite med tändningen fram och tillbaka sen ilska jag upp mig och svor lite över bilen. Och i ren ilska så slog jag näven i instrument panelen ett par gånger och sparka lite ...... gissa vad som hände? SKITEN HOPPA IGÅNG! ....... säger bara en sak OLD SCHOOL! =) he he he he .... Tråkigt bara att man ska behöva våldföra sig på en så ny bil. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.