|
|
|
|---|---|
|
Någon som sett det eller rent av kanske har gjort det själv? jag äger en 540iA 93:a och en M528i 87:a och jag är så störtkär i min V8:a och vill ha det i min 528:a oxo! så tips bilder länkar allt uppskattas! MVH /// Richard | |
|
Jadu 4nollan, det har jag faktiskt aldrig sett, men jag har faktiskt funderat på det jag med. Vore störtskönt!! Du förresten, jag kan tyvärr inte köpa 518:en av dig, men jag har en annan köpare som är intresserad. Är det ok om jag ger honom ditt tel,nr? Länk Mvh Tjäder |
|
|
Jag såg tidigare ett projekt där de skulle tränga ner en 750-motor i en E30 eller E28, kommer inte riktigt ihåg... Rätt intressant, har tyvärr tappart bort länken. =/ |
|
|
Jo E30 med V12 har man ju sett man aldrig något skoj byggt på en E28... Det är lugnt Tjäder hur går 02:an då??? Du får titta förbi verkstan nån dag och se den nya "besten" ;-) |
|
| Inga roliga motorer i e28? Kolla senaste bmw tuning eller scene (kommer inte ihåg namnet) där ngn stoppat i en skyline gtr motor i en 520... | |
|
Det var ju det jag menade med inga "roliga" motorer i e28:a En nissan spis i en BMW huuu............ (Det blev en 745i turbo spis i min M528 istället) A true E28 lover! |
|
| M60 i E28 har gjorts med framgång på andra sidan Atlanten och något långt bak i mitt huvud säger mig att det finns något exemplar här över också :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.