|
|
|
|---|---|
D-diddy |
jag tycker det vart för lågt. det tycker mina innerskärmar bak med. någon som har tips på vad jag kan göra.. fick ett om att man kan lägga tjocka gummimattor under bakfjädern. någon som har erfarenheter om detta? Länk Alla åsikter mottages gärna. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Håller med, det ser lite skumt ut när skärmarna går ner över däcken. eller så är det för stora fälgar? Vad gäller gummimattor så gjorde jag samma fel med en ford granada för många år sedan (den blev för låg) då fanns det en gummiring(tror det var på biltema) som var ungefär 2-3 cm. tjock som monterades under fjädern, det fungerade bra för mig & höll så länge jag hade bilen. |
|
D-diddy |
vad bra. då ska jag kolla upp om dom finns kvar. (Tänk att jag kommer att ha något fr. biltema på min fina BMW isf :( ) David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Jag tycker också att det blev för lågt. Vilka fjädrar och dämpare monterade du? Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Tjabba! Tycker inte att du ska slänga på gummi, satte d på min e30 bak, inte bra, gick av på mitten. Ha d gött |
|
B3 coupe |
Det där var på tok för lågt och vad har du för däck dimension, såg lite tokigt ut fram...... Tycker jag |
B3 coupe |
Rättar mig lite, Det såg ut som du hade fel dimension fram och för lågt ut bak. |
|
Lite Citroën-varning där... ;-) ___ En, men en BMW. |
|
D-diddy |
däckdimensionen är 225/40 17. och är nog en synvilla fram att dom ser ballongiga ut. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
det kanske vart lite för lågt ja....snygg bil för övrigt måste jag ta och säga!!! ///325/// |
|
|
sätt tillbaka original fjädrarna bak.. behåll sänkningen fram.. ser rätt coolt ut när en bil "lutar" framåt.. race-stuk :-) min åsikt... lycka till... Min pärla :-) Länk |
|
|
fräck inredning i bilen får jag säga.. vad är det för bil samt hur mycket har den rullat?? |
|
D-diddy |
det är en -99a som gått 9000 mil. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Tycker det ser helt ok ut. Är ju fortfarande framåt lut på den. Min ser ut som en epa i mina ögon så den ska ner lite till bak i vår: Länk /Johan |
|
|
Johan99 Riktigt snygg bil du har.. Är det justerbara coilovers? |
|
|
tvalkoppen: Tackar :) Japp det är justerbart H&R. /Johan Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.