AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
502

Var hitta billig styrsnäcka?

Min styrsnäcka glappar ganska så rejält så jag skulle nog behöva byta ut den så småningom. Tyvärr så är det ju ganska osäkert att köpa en begagnad ioma även den kan vara i halvdåligt skick, och en ny är ju inte att tänka på. Tom en inbytes kostar ju över 10000:- här i Sverige, men hur är det utomlands..?

Kan man kanske skicka efter en inbytes ifrån Tyskland till ett betydligt bättre pris? Finns det någon som vet något om det?

Mvh Jögge
E2
1.649
E21-racing
750ia -88
335iT -89
325iT -92
520i -91
316i Compact -94
Banbil-E21 2.5i -79
Förstår inte riktigt, varför skulle en beg. inte vara att tänka på då??, bilen är väl inte ny heller, o alla andra E34:or fungerar ju med sina beg. styrsnäckor! eller hur.....?

Har en helt riktig styrsnäcka i bra skick om du är intresserad....
Maila isåfall!

///Magnus
E21-racing:

Jag har väl egentligen inget emot en begagnad styrsnäcka. Det är väl snarare att jag vill känna mig säker på att få en glappfri styrsnäcka som ingen redan har tajtat till max...
Det är ju ett väldigt vanligt fenomen att många E34:or har glapp styrsnäcka. Visst bilen är inte ny, men för den delen så vill jag ju känna mig säker på att få en glappfri styrsnäcka.

Körde du bilen något och kände att styrsnäckan inte hade något glapp innan du monterade loss den tex....??

Mvh Jögge
E2
1.649
E21-racing
750ia -88
335iT -89
325iT -92
520i -91
316i Compact -94
Banbil-E21 2.5i -79
Den är helt riktig, maila om du är intresserad!

///Magnus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.