|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla jag behöver hjälp med en fråga mitt avgassystem är av i mitten vid ljuddämparen den har rostat sönder och jag har besiktning imorgon kommer jag att gå igenom eller kommer dom att underkänna mig på grund av det. Påverkar det alls för det är så att jag har beställt ett nytt men det har inte kommit ännu ska jag avboka??? tacksam för snabba svar | |
| Läcker avgassystemet så är det en garanterad 2:a. | |
|
Är det en 89:a eller nyare (katalysator) så måste systemet vara tätt för att de ska kunna mäta avgasvärdena. Är det en äldre bil kanske de kan släppa en mindre läcka även om jag inte skulle tro det. Dumt att chansa. //Magnus |
|
|
hahahHAHA!! Vilken (TUR) man kan ha var idag och besikta bilen och killen som kollar upp bilen var pappsens gammla polare!! jag hade varit underkänt helt klart sa han. Men han sa att han vet att jag kommar att fixa det inom kort GODKÄNDDDDDD!!! MVH/ |
|
|
Ho.ho...Tänk om alla hade "pappsens gamla polare" som besiktigade vagnen ;) Det är just bl.a. detta faktum som gör det så spännande ;) att åka in till besiktningen. Man vet aldrig om det ska gå beroende på dagsform/ev. fördomar/hemförhållandena/allmän irritation/sur på frugan/less på bilar/less på jobbet/mm.mm. hos kontrollanten. Men som sagt vi är alla människor men just när det gäller besiktningen så bör man förhålla sig opartisk och med sunt förnuft som besiktningstekniker. Vilket dem flesta besiktningstekniker naturligtvis är.. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.