|
|
|
|---|---|
|
Visst får man habegär inför vissa annonser! Vad sägs om denna? Hur mycket kan man betala? Länk Vixit, dum vixit, laetus | |
|
Verkar fin....Tror inte att den går under 50'om det är en 2800Cs.Den hade bl.a. diffbroms som standardutr. Men ofta så är motorn utbytt till den större 3,0:an som kom -71,vilket jag tror ökar intresset/priset trots ej originalutf. Svårt att säga något om priset nu till hösten men som sagt så TROR jag inte att den säljs under 50000. Iofs så verkar ägaren vara lite tvehågsen om priset också iom att han skriver "högstbjudande" så han kanske släpper den för mindre om han får ett hyffsat bud.. Gissningar från mig... Mvh Janne. |
|
Scheckheft |
Hej Länken fungerar inte för mig! Men rent allmänt vill jag säga följande: har tittat på ett antal E9 under förra hösten och den här våren. De flesta jag undersökt var antingen renoveringsobjekt eller renoverade objekt där det slarvats på många ställen vid renoveringen. Att hitta en fin E9 i originalutförande är inte det lättaste. Rosten är E9:ans största fiende. Som Janne T skriver betingar 3,0 motorn ett högre pris än 2,8 eller 2,5 motorn. Själv äger jag en csi och helt klart är motorn en fantastisk skapelse. Fina E9:or tycker jag ska kosta från ca 70tkr och uppåt. Mer att läsa om E9 kan du på min sida: Länk längst ner. Lycka till Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Scheckheft...Annonsen finns på blocket.. Mvh Janne. |
|
Scheckheft |
Hej Ä det detta fordon som avses? Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Nix...Den bilen som avses är utlagd igår och det är en "Pauli" som står som annonsutläggare..Tyvärr är jag ingen höjdare på länkning av objekt. Men nu hittar du den säkert :) Mvh Janne. |
|
|
Jag har varit och tittat på bilen som Scheckheft länkade till. Och den motsvarade inte riktigt mina förväntningar. Kanske något för den händige? |
|
Scheckheft |
Nu funkar länken även för mig. Fick upp meddelande att annonsen inte fanns/bilen var såld. Låter väl bra i annonsen, men som sagt är jag luttrad vad det gäller försäljarnas försäkran om att bilen är en "pärla". Vore kul att höra vad någon som tittat på bilen tycker. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
För mig finns fortfarande annonsen kvar, så den är nog inte såld ännu! Vixit, dum vixit, laetus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.