|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja veta hur mycket jag ska betala för 4 st M5 3,8 fälgar som är 8x17 fram och 9x17 bak? Hur mycket brukar de kosta med och utan däck? Jag har en bekant till mig som köpte i Tyskland sådana fälgar för ca 5000kr med däck. Däcken var lite slitna bak, men gick en sommar till. Det var inga kantstötningar. Kan någon säga på ett ungefär hur mycket jag ska betala för 4 st sådana fälgar. //Schnitzer | |
| Kanske mellan 5-10000:- beroende på skick, eftersom det är 9" bak så kommer dom ifrån en bil med nürburgringpaket men det gör väl inte så mycket på priset antar jag. | |
|
Det är 9 bak på en M5 som har haft nurburgringpaketet. Vad sitter det på de som inte har haft det paketet, vilken bredd på fälgen är det då? Eller är det samma. Om det är någon som har sådana här fälgar så kontakta mig. Gör ingenting om de är lite skadade, men måste kunna gå att köra med utan problem. Gärna ett bra pris, med eller utan däck. //Schnitzer |
|
|
mobile. de, finns ett par för 750 EURO - dock med svart lack i mitten. Räkna 1000 SEk i frakt. Sista fracken har inga fickor... |
|
|
Varu te efter M5 3,8 fälga rtill min E28 för ett tag sedan (kolalde på BMWBörsen då) och priserna låg runt 8000 kr med däck i bra skick. Utan däck runt 5-6000 kr kolla själv på BMWBörsen och sök efter M5-fälgar så fkan du få en uppfattning om priserna! ///Tomas 528i -86 |
|
| Jag hade m5 fälgar som jag sålde för 5000:- med slitna bakdäck.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.