AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
874

Vita face-lit bakljus till E39 touring...

Visa användare
203
Holger_Puffa
318i Cabrio -91
Nån som vet var jag kan köpa "vita" face-lift bakljus till min fars 528i Touring -99?
Tack på förhand!

prova på www.hova.com eller www.mkt.se
Visa användare
203
Holger_Puffa
318i Cabrio -91
Tyvärr hittar jag inga baklampor till touringen, bara till sedanen...

Till touring finns inte mycket annat än dom 4 orginal varianterna:

Gammla med vit resp orange blinkers
Nya (Celis/LED) med vit resp orange blinkers

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Ch
36
Chrilleiume
BMW 520i Touring -99
Men då återstår ju frågan: Var handlar man dom billigast? Inte hos min lokala BMW-handlare i alla fall...
Ofta är det Hella ljus dvs fixar din lokal bildelsbodega åt dig, en del styling företag dom också MEN ofta när det gäller BMW-delar är faktiskt din BMW ÅF billigast...

Ch
36
Chrilleiume
BMW 520i Touring -99
Har en morbror som jobbar på min "lokala bilbodega" som bland annat är återförsäljare åt Hella och dom har dom inte i sitt sortiment och det fanns inte heller att beställa. Har nog bara sett dom hos Stylabilen.se och NFS och där är dom ju bra mycket dyrare än motsvarande sedan (beroende på att det är originalglas). Någon som har handlat utomlands kanske? Några bra stylingshop att rekommendera utrikes?
Framljus finns iaf från Hella så väl nya som gammla mod

Ch
36
Chrilleiume
BMW 520i Touring -99
Korrekt... framljus finns men bakljus var det ont om. Ska sätta mig och forska på nätet och får väl återkomma om jag hittar något intressant. :-)
Tjena!
Jag är också intresserad av nya bakljus till min. Det är precis som det diskuterats väldigt få ljus till touringen på marknaden. Har dock hittat nya original på ebay.de för 375 Euro inkl. ljusmodul.
Hittar inte just nu denna länk, men återkommer

/ninja
Länk

/ninja
Ch
36
Chrilleiume
BMW 520i Touring -99
Har du handlat dom där på Ebay.de? Jag har sett den där annonsen jag med men inte beställt... ännu. Bästa priset jag hittat hittills i alla fall :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.