|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag vet att P3r 327 gick bra. Rastade bra många e36 325/328 och e30 M3 på bmwcs träff på röberg. Mvh Teres __ bmw323.cjb.net |
|
|
Mjo man saknar faktiskt den bilen lite :) Hade sin charm Mvh Per |
|
| ska lyfta i min 2.7a i helgen.. ska bli kul å se hur den går | |
|
Gjort något mer åt motorn eller? Mvh Per |
|
|
Det där med 100% rostfri ska du nog ta med en nypa salt. Finns inte många E30 som är det. Kolla närmare på den här bilden tex, inte 100 på att det är rost men jag skulle tippa på det: Länk /Johan Min bil: Länk |
|
|
Suck !! Den mannen/kvinnan som kör långt för att kolla på bilen lär bli besviken Rejält!! 100% kanske inte har samma innebörd för alla?? va vet jag !!?? Underligt är det iallafall att uppfattningarna går isär så brutalt mycket om definitionen "fint skick" !! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
P3r: antar att du frågade mig inte mycket toppen är det största jobbet på motorn. 2.7a , 272´ schrick kam, 535 lmm, spridare, portad topp med större ventiler. går hyffsat nu men inte, perfekt hela motorbytet har rätt så låg budget så ja tar det som de kommer |
|
|
beatnik,har mailat dej ang lmm mvb tobbe |
|
| chObbe: alla tiders | |
|
Jag har en 325i med 2.7l snurra och kan säga att den går väldigt bra! Drar ifrån e36 325 utan problem. Och tro det eller ej men 9-5 aero åker jag ifrån också med väldigt jämnt mellanrum. Är en väldigt kul bil att äga och köra, drar inte heller allt för mycket soppa men en del är det ju. Mvh Miche Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.