|
|
|
|---|---|
|
Skulle inhandla en rotor o fördelare till bilen. Till min fasa så ville mekonomen ha över 1000 spänn för det. Lite billigare hos motornord då men inte mycket. Hörde då att bildelsimporten i Uppsala tog 325:- för rotor o fördelare. Nån som kan verifiera det, o då undrar man lite över kvaliten också. | |
|
Nej, dom tar betydligt mer än så, dom har haft fel i sina listor tidigare och det priset gäller inte...... Det är dyra fördelarlock till M20 med Motronic, lock c:a 795kr och rotor c:a 140 kr hos bildelsimporten! ///Magnus |
|
|
Tack för svaret, då vet jag iaf det va fel. Får man öppna upp börsen då o låta det svida lite. |
|
|
Magnus : Jag köpte både rotor och fördelarlock hos biltema för runt 700kr för båda grejerna... Ring och hör med dom.. |
|
|
Ok. Ska göra det. Trodde dom inte hade till bmw då det inte finns me på deras sida. |
|
|
Hur funkar biltemas fördelarlock? Är det bara epa eller är det OK? /Per |
|
|
Kollade på Biltemas sida. Såg att många tänddelssatser var Bosch och på andra stog inte tillverkare. Biltemas delar ligger ju ofta under halva priset mot orginal. så det enda o göra är väl o prova o skaffa sig en uppfattning |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.