AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
840

Fullutrustad eller ej

stefannorr
Detta inlägg lär väl raderas eftersom de rör en annons på power!
Länk
Fullutrustad..?

Var finns skinn..elstolar navi/tv..mobil..restvärme m.m m.m...ja skulle kallat den snikutrustad...det enda över standard är väl eltaklucka i glas?
Hawar
Jag håller med, alldeles för många som inte fattat att den fullutrustade BMW:n knappt existerar,

Det är extra irriterande när de kallar den fullutrustad och det inte ens finns skinn
Scheckheft
Hej
Diskussionen förekommer då och då. Den här tråden försöker reda ut begreppen:
Länk

Mvh
Scheckheft/bmwe38.info
___
Länk
stefannorr
Ja tråden lär fortsätta o aldrig ta slut...annonsen kan man kalla snik eller möjligtvis basutrustad sen finns de x antal nivåer till o ja tror inte många har allt som går att få i en BMW..kylskåp m.m se ovan...klima bak m.m...med inst separat för baksätespass m.m..
stefannorr
Men de är klart har man ägt en saab 2 taktare som mig där askopp o digital klocka tillhörde DL modellen så kanske : )
stefannorr
Min kan ja kalla lite över standard då har den extra..skinn(montana) restvärme, stora stereon,17 orginal y 58 rondell tror ja dom heter, multiratt m.m,men som sagt saknas en hel del.
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Jag har länge letat den fullutrustade E34 M5:an, ännu inte funnit den, trots löfte om full utr i många M5-annonser både på Blocket och Autopower. Det är väl mest okunskap som gör att folk skriver så, de vet helt enkelt inte hur mycket som gick att beställa och så har de väl i sin tur fått höra det från föregående okunnige ägare och så går det vidare så i evigheter..

Däremot finns det ett hyfsat antal VÄLUTRUSTADE M5:or i Sverige, bl.a. Kungens gamla 3.8, men även den har en bra bit kvar till all utrustning.

- M5 E34 Limousine register -
Jo
174
Jockejocke
528i -86
518i -83
320ia Touring
I annonsen står det ju ++mycket mer
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
JockeJocke:
Om du tittar på bilderna så ser du att det skaknas båda navi/tv skinn(!) elstolar mm. mm.
Plus mkt mera kanske avser regnsensor + standardutrustning??!

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Sånt kan jag också haka upp mig på i annonser när folk skriver "fullutrustad bortsett från...." Då är den ju inte "fullutrustad"!?
Jo
174
Jockejocke
528i -86
518i -83
320ia Touring
Jaha! Jag tittade aldrig på bilderna:-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.