|
|
|
|---|---|
|
Hej nån som vet vilken försäkringsklass M roadstern tillhör min M3:a har ju klättrat upp till 9 65 65 vilket e den högsta möjliga tänkte kanske M roadstern var något mer förskonad... Herr Ober, ein Autobahn bitte! | |
|
Försäkringsklass vet jag ej, finns det systemet kvar överhuvudtaget? Sätter inte alla f-bolag sina egna premier och gör egna riskbedömningar nu för tiden? Däremot så vet jag att då M roadster inte ställt till med lika mkt skit för f-bolagen som M3-e36 har gjort, så är den bra mkt billigare i försäkring. Själv betalar jag bara 7700:-/helår, helförsäkring med allt extra. Vet ej vad jag skulle få betala för m3, men för min 330 får jag betala 3800, halvförsäkring=dvs inte så mkt mindre. Och då är det ena en skåpbil och det andra en sportbil! /B |
|
Mr Hamann |
Jag betalar 8200 kr/helår för M Coupén hos Folksam. // Mr Hamann |
|
Verkar vara kraftigt förmånligare med andra ord... Vilket bolag har du *Beppo?? Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
Trygg hansa /B |
|
| Jag betalar för helförsäkring 6.600:- / år hos Länsförsäkringar. | |
|
Billigt *olg dock är du 53 o vi andra i mellan 20-30 så det kan nog skilja lite, tar typ tennant eller sockenbolagen en M Roadster tro blir o ringa o kolla på måndag... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.