|
|
|
|---|---|
|
Tror ägaren heter Michael Outzen och den var med i tävlingen Danmarks "flotteste bil" ngt år... Ngn som vet hur bilen är moddad vad gäller skärmkanterna? Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) | |
|
Kom igen! Ngn måste veta ngn info om denna bilen som f.ö. är skitsnygg!!! Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
jag har sett den i bilsport men jag vet inget om den..men kolla på den här Länk e36 med e46 facelift lysen |
|
|
Småfet =) Det är det nya widebodykitet från Seidl om jag inte minns fel. Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Den vinröda har varit m på repotage i en tysk bmw tidning, har för mig att det var en 318!!! Ägare: Seidl tuning själva Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Har hittat personerna bakom E36 cabrion nu =) En dansk styling/tuning firma... Snyggaste skärmbreddning jag sett. Får se var det här landar... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
*Seastream* Snyggt bygge... Smakfullt! Några av detaljerna har jag själv funderat på så jag är lite nyfiken. *Vilket fabrikat är det på dina "Chrystal look" bakljus? *Funkar det att besiktiga bilen med integrerade sidoblinkers? *Ellåset till bakluckan, var det bökigt? Har planerat att ta från e39 själv. *Har du tagit främre delen av motorhuven från e46 och svetsat ihop lr bara njurarna? Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
BlueBeemerBoy: Tackar! Bakljusen är av fabrikat FK, kommer från Styletech.se Har inte stött på några problem från varken bes.personal el polis när det gäller sidoblinkersen, hade d på min förra M3a åxå, o inga problem. Bakluckelåset har jag fixat till m hjälp utav org. centrallåsmotorn som är flyttad o m hjälp av en returfjäder numera fungerar som solinoid. Har använt en extra utgång på larmet så jag kan öppna m fjärren. Huven är avkapad under bmw emblemet o ihopsvetsad med en framdel från en e46, som e ihopsmalnad o har fått karossvecken omknackade. Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Allright, tack för info... Ska bygga med E46 front M-paket II själv fast jag har inte riktigt bestämt om jag ska uppdatera lamphusen. Vore fräckt med xenon men det kostar ju också... Mkt på g =) Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.