|
|
|
|---|---|
|
hej, min framruta immar, kylarvattnet försvinner och jag har ingen värme i min 520 -89:a E34. detta kan väl bara betyda att mitt värmepaket läcker? min fråga är därför är det någon som bytt värmepaket på en e34 som kan ge mig ett humm om hur svårt/ tidskrävande det är? någon sa till mig att man behövde lossa instrumentpanelen, ska man lossa allt från högerdörr till vänsterdörr, liksom alltihop? hoppas på lite schyssta tips =) | |
|
Samma princip som på E32, så läs detta Länk och alla sidorna som länkas till. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tackar för en kanonlänk. på länken det fanns en "snabb" variant där man tydligen inte behöver ta bort hela instrumentpanelen. vet du om den är möjlig på E34? |
|
|
Troligen fungerar det, E32&E34 är mycket lika i sin uppbyggnad. Om du inte har gjort det redan, så prova sökfuntionen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
jo dem är lika =) men tänkte om det var någon som visste. måste "veta" hur lång tid det kommer ta. kommer reparera bilen på annan ort, så jag behöver planera =) tack erik för hjälpen. är det någon som vet något mer eller kan tippsa om gågot så tackar jag för all möjlig hjälp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.