|
|
|
|---|---|
|
jag syftar på gummilisten som sitter på ovansidan av dörrarna hela vägen.. har kollat och sett att de sitter i dörrarna längs ett "utrymme".. lite svårt o förklara.. på samma sätt som plastbiten vid trösklarna vid dörringången.. fast de sitter fast å båda sidorna.. har hört att de e en jä**a massa jobb och få tillbaka dem.. om nån skulle kunna förklara hur jag får av o på dem på bästa sätt skulle ja vara mycket tacksam... ........ HAHA ;p ..... | |
| kom igen då.. behöver hjälp ju.. | |
| dom är bara att dra bort. när du ska ha dit dom igen måste du stretcha dom, så går det lättare att få dem på plats. | |
|
o hur strechar jag dem då.. ska jag värma på dem eller nåt?? ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
| nej, bara dra. | |
| tog väck den ena på min e30 och jag har ett helvete att få klädselen i taket att sitta snyggt igen | |
|
klädseln?? men listen jag snackar om sitter nästan längst ut på dörrarna.. de e till för att vatten inte ska komma in genom dörrarnas springor.. eller e de nåt jag har missat... de enda jag e orolig för e att de inte ska bli tätt igen och vatten kommer in o blöter kupén... E de ingen risk om jag får på liste igen eller?? ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
Hade en m535i förrut o har gjort det du snackar om på denna o jag hade inga problem med läckage efteråt så det ska säkert gå bra. Lycka till! |
|
|
Om jag har förstått rätt om vilken list du menar så är det precis som toffa säger . Bara dra och sen trycka dit . // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
ok.. tack för hjälpen allihop.. ska ge mig på det så fort ja får tid.. återkommer ifall de blir problem eller nåt ;)... ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.