|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Fälgar: Dubbeleker 135M 18" (run-flat) 8*18 245/40 Klädsel tyg/läderkombination Flashligth/Walknappa Antracit M Sportfjädring M Aerodynamik Shadowline Interiörlist Alu Cube Pure Sportstolar M lädersportratt Innertak antracit M instegslister M fotstöd ca 41,000 till 530. Man blir onekligen sugen! | |
|
Bilder: Länk Nice! MVH |
|
| Nu börjar det likna något! | |
| Äntligen kommer E60/61 till sin fulla rätt! | |
|
Usch, jag förstår inte varför de inte kunde låta 135M fälgen vara åt endast e46. De är inte så att den gör bort sig på E60, men den passar SÅ mycket bättre på e46. m-paketet isig är klart snyggt, stilrent och diskret men ändå sportigt, som majoriteten av Bmws M-Sportpaket. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Riktigt snyggt paket... |
|
|
Håller med wendtan, om jag skulle köpa en ny E60 med M-paket så hade jag hellre haft Stjärneker 123 eller 124- fälgarna som i mitt tycke passar bättre till bilens ganska avantgardistiska linjeföring. Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Nästan så man funderar på att sälja bilen, inteckna huset och köpa sig en 5xx Touring med M-sportpaketet. Någon som noterat att fronten på touringen skiljer lite mot sedanen? Touringen har nåt blankt runt föremål i nedre luftintaget. Vad kan det vara? ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Det är snyggt. Bones: ACC, avståndsavkännade farthållarens sensoröga. Asken |
|
| BMWs snyggaste! | |
|
Carbonsvart 545iM 6vxl och en Alpinvit III 535dMA Touring vore en trevlig kombination, M-paket lyfter E60/E61 rejält över utseendenivån som Audi A6 C6 ligger på tillsammans med vanliga E60/E61. Mvh Stephan |
|
| snacka om att man får habegär.. | |
| snnygg som f*n ..har sett en sån i silver..hur snygg som hellst | |
|
Fy tusan vilken fullträff! En dag blir det E60/E61 :) Tycker 135M-fälgarna sitter som handsken! --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Om jag skulle köpa en ny E60/E61 så skulle det aldrig vara ett alternativ att göra det utan att kryssa för Sportpaketet! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| hoppas bara att priset inte springer iväg alldelles för mycket | |
|
jerry: Priset är ganska saftigt tycker jag! 45k för detta pkt till 520/525. 35k/33k för 530/545 om jag inte minns fel... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Fast då "gamla" sportpaketet (17", sportstolar, halvläder, sportchassi, ädelträ mm) gick lös på ca 30k så tycker jag 35k inklusive 18", aerodynamikpaket, M-chassi mm låter ganska okej. Därmed inte sagt att det inte är dyrt iofs... Har "M-bilarna" kommit ut till handlarna ännu? Jag har inte sett till ngn iaf.. MVH |
|
|
bmw_crille: I förra m-pkt till E39 var det väl varken halvläder eller trä som du nämner? Jag har i alla fall inte sett någon med nya m-paketet "live" än.... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Jag kan inte rå för det men jag mår nästan illa. Om nästa bil inte blir en ytterligare en e39 så blir det vad som helst bara inte e60/61. Så ful så ful... | |
|
Andersson_CSI: Jag tänkte på det tidigare "sportpaketet" till E60 som nu ersätts av M-sportpaketet. MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.