|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om batterierna alltid sitter bak på E30 325? Jag har en 325 -89 Touring som batterit sitter fram på,är det orginal? Det ser ut som att det alltid har setat där.. Bengan Till Salu..... Se annons..... | |
Kennet |
Tjenare Bengan jag har en dito ´320 :)Och min käre broder hade en 325T".Och där sitter batteriet där fram tillsammans med dom rytande hästarna från bayern".Tyvärr så råkade min käre bror ut för ett missöde i höstas så 325:an är ett minne blott.Men min bror klarade sig med ett par smärre blessyrer. plattan i mattan!!! |
|
På broderns satt det bak. Tror det beror på vad man har för utrustning. Men jag har säkert fel. Du har ju touring, så det är säkerligen därför det sitter där fram. |
|
| alla 325 E30 (inte touring)har batteriet i kofferten för viktfördelningens skull:) jag vägde min 325:a o den vägde 640 kilo fram o 640 bak så fördelningen av vikten är det ju inge fel på:) | |
jannebmw |
på min 325 ix touring sitter det där bak det kanske beror på utr.? eller? |
|
Ni vet ju själva vad ni har för utrustning på bilarna. Det lär ju vara något som sitter under huven istället för ett batteri, om ni har det där bak. Det sitter väl någon stor burk där med någon vätska i, eller? |
|
|
Är det inte bilar med M-chassie som har batteriet bak??? MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
@BeeMWe |
David: Nope kollade på en utan m-chassi som hade i bak. Antagligen e d nån lirare som hellre velat ha batteriet i fram än i bak och satt det där... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.