AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.162

Här hade ni chansen...

Har själv redan 3 bilar så jag har inte plats för en till, men det började rycka i spenderbyxorna, kolla in priset den gick för!!!
Länk
Ic
424
Icket
E61 530iA Touring -05 Carbonsvart //M
Många tycker det är ett vrak:
Länk

BMW4EVER!
---
Min E39:a: Länk
Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Bryr man sig inte så mycket om skicket så är det nog en bra bil att bygga räser på kanske... Mycke prestanda för pengarna.
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
låter som ett rätt normaltpris för en bil i det usla skicket...

/Christofer
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
oljeläck från sidan av motorn o växellåda, ACn kyler ej, omlackad. Stenskott, dörruppslag o repor finns runt bilen. Baklyktor spruckna, lacksläpp o hack spoiler fram, hö dimljus sprucket, hö framskärm spacklad o sprickor i spacklet. Rost insida dörrar, spacklat vid låsfäste vä bakdörr insida. Elhissknapp vä bak sönder o lös, sliten in- o utvändigt. ...

Håller med hubbe... priset låter rätt normalt för skicket...

/Chrille
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Fortsättning:

Servicebok Nej
Servicehistorik Saknas
Avlyftbar moms Nej
Antal nycklar 1
Svensksåld/imp. Direktimport
Säljare Säljes för Finansbolag
Övriga kommentarer/info.
Direktimporterat fordon -99
Körförbud pga av utebliven besiktning.
En nyckel finns till bilen.
Domkraft o verktyg saknas.
Mittkåpor till alufälgar saknas.
Lucka till dragfäste o ögla samt dragkrok saknas.

Instämmer med övriga...

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
instämmer med de andra!!!!!
svintoleffe
Det lät som en bil för mig, jag är en skrot nisse, gillar o hålla på med såna bilar.

Dels lär man säg mycket, sen när bilen är klar, då njuter man så fint av det.

MVH Leffe
Al
331
Alfred
M5 2001
Det är småfel ju... Såvidare ända felet på motorn är oljeläck så är den nästan värd 30 bara den.
Småfel ja... Man kan ju undra hur bil/motor har servats när man läser infon. Ventiljustering osv som ju är viktigt på dessa motorer. Men går den framåt och man bara vill ha något att köra skiten ur så är det väl ok, men som sagt tragiskt att se en handbyggd M bil i detta skick.
visst skicket är tveksamt, eftersom man inte gjort en riktig genomgång på den själv, men man bör också vara medveten över att besikningen görs extremt petigt på bilauktioner, brorsan köpte en bil där som hade massa "små fel" repor slag i dörrar osv, jag tyckte det var svårt att hitta ett endaste fel på den, såg i mina ögon helt ny ut...
Kanske ingen bil i nyskick, för putsnissen, men vad väntar man sig för 30k kr. Vad får man annars för det? -en VW passat 91 ungefär.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.