|
|
|
|---|---|
|
Är det någon här som är med och bjuder? Vore kul med en uppföljning om man jick miste om något kul. /M | |
|
Är det den här bilen du menar Länk ///Johan |
|
|
Läste lite om M5:an. Ojojoj, verkar vara ett riktigt vrak! Priset ligger ju nu på 27 000 kr. Men det finns inte en chans att jag skulle bjuda det. Ej upptäckt denna sida förut. Kul! |
|
|
Kollade inte så noga på den förut och jag får nog hålla med Stavros om att det ser ut att vara ett riktigt vrak. Med tanke på att det är ett finnans bolag som säljer den tyder det ju på att föregående ägare inte hade råd med avbetalningarna, undrar hur mycket pengar det har lagts på underhåll. ///Johan |
|
|
Tokvrak...sorgligt att se en handbyggd prestandabil i detta bedrövliga skick. Knappt att den ens är värd de 30k den just nu står i. :-( Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
30000 kr blev den såld för. Körförbud, slut däck, behöver omlackas. Och i allmänt risigt skick. Var det någon här som köpte den? Jag tror man får vara rätt händig för att få den i bruk igen... |
|
| kul med 9 ägare på en bil som är importerad.hähä | |
| 11 ägare och import...låter som om alla som köpt bilen har ångrat sig och velat sälja den snabbt...nicht gut! | |
| opps.. 9 ska det stå... | |
|
Tyvärr är den M5:an inte ensammen om att vara i det skicket, massor av M5:or är så slitna och häckiga, det är bara det att säljare på t.e.x Blocket är mycket mer oärliga om bilens skick än den firman som nu annonserade den som auktionsobjekt, med samtliga brister klarlagda, så man får nog lätt uppfattningen att den här bilen var exceptionellt extremhäckig, vilket jag kan säga att den inte var. Den dyker väl upp snart igen, besiktigad, polerad och med bättre däck, för 60k? Det brukar vara så, någon som bara ska tjäna en hacka, aldrig seriös renovering. - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Den här csi:n verkar annars vara i gott skick: Länk Mvh Johan |
|
|
Äsch då, länken blev fel. Jag menar förstås den 850 csi som auktioneras ut just nu: BMW 850 CSI M8 -93 - nr. 38841 Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.