|
|
|
|---|---|
|
Det ser rätt ok ut, faktiskt! Länk Länk Inte helt färdig, det saknas lite i grillen. Diskussionen: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
|
Helt ok i mitt tycke! :-) mvh: mr_majzoo, BMW 750iL -90 icq: 29815001 |
|
|
Inget jag skulle stoppa på min bil iaf. Plast med dåliga former hör hemma på en e36. Länk |
|
| shit vad snyggt! har alltid funderat på hur det hade dett ut! | |
|
Nej de va inte snyggt. Förstår inte varför man ska hålla på och mixtra...blir aldrig bra. /Lazze Länk |
|
| Inte snyggt alls, men väldigt intressant... bilen får en helt ny uppsyn, lite retrokaxig :) | |
|
grymt...... "Plasthandtag Är För SmåHandlare"...=) |
|
| Bilen liknar faktiskt E38 väääääääldigt mycket! | |
| det blir nog ganska snyggt när det blir klart...men måste man inte modifiera huven också | |
|
Om det är snyggt eller inte lär det tvistas om, smaken är delad som baken ;) Själv tycker jag att disskusioner som "den är jättesnygg,nä,jo,nä" hör hemma på dagis och inte på ett forum för entusiaster.Men det är klart intressant att se å läsa vad påhittiga människor tar sej för! Kul att du la upp länken iaf Erikw....... Bätter en Bmw på gården än tio på skroten.................... |
|
|
Öööhhh... Den ser ju ut som en E46 Compact på anabola..... Hihi! Jag kunde inte motså detta inlägg...Förlåt! Inget illa ment! BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.