|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Nedan följer länkar till träffar med klassiska BMW modeller. Klicka och njut :) 02:or: Länk klassiker blandat del I: Länk klassiker blandat del II: Länk motorcyklar och bilar: Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
| Var tusan är M3 E36?? ;) | |
|
Underbart att se bilder från min "hemstad" Bad Wörishofen. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
Vilka härliga bilder! Motiv, omgivning och fototekniken är på högsta nivå! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Vilka bilder! Vilken omgivning! Världsklass! Tänk positivt, det är bara 10 månader kvar till nästa sommar :DD /Lazze Länk |
|
|
02:orna i första länken skulle man gärna ha!! Bilder i toppklass! Mer av sånt här tack! |
|
|
Lite off kanske... Vad kostar en 02:a i liknande skick som bilarna på bilderna? |
|
|
Fantastiska bilder! Tom Isettan fick vara med... jaken// En 02:a i fantastiskt fint skick är inte lätt att hitta, priserna blir därefter. En fin originalbil (med lite blesyrer o repbehov) av enklare modell hittar du från 10k. Står det ti, tii eller turbo på kofferten blir det genast mycket dyrare. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Ojoj vilka fina bilder. Blir väldigt glad över att jag nyss köpt en 02:a. Länk Mvh Tjäder |
|
Scheckheft |
Ja, en 2002 tii vore inte helt fel. Eller varför inte en Alpina med A4S motorn och 175hk? En sådan bil måste verkligen vara en raritet. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
WOW fick rysningar när 02orna rullade fram.Högsta klass.Kan ju hoppas att det inte tar allt för lång tid att få till min touring. mvh/micke Länk Länk Ny 02sida |
|
| säger bara världsklass toppen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.