|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Den ser bara halvskaplig ut, precis som alla jänkare efter början av 60-talet. Då var det EN designer som var ansvarig. Sedan dess har det dykt upp fina verk på bilsalongerna men sen kommer VD:ar och andra idioter och "förbättrar" designen. Enligt min mening är den sista ( och bästa?) jänkaren Corvette 63:an med split Window -bakruta Torbjörn S Larsson arkitekt SAR/MSA |
|
|
Inget för mig! Håller mig till RIKTIGA bilar...! |
|
|
Håller helt med om att bilen är snygg. En mäktigare front får man leta efter, även om bakändan inte riktigt når upp till samma klass. Ser ut att tugga och spotta ut småbilar till frukost! Fet var ordet. |
|
| Nya Chryslern är mäktig. Lite av en en budget-RR. Gillar det kraftfulla uttrycket bilen har till skillnad från sjuserien som uttrycker... ...vulgäritet? Att sedan sjuserien är en långt mycket bättre bil är en annan sak. | |
| Det finns ingenting vulgärt över 7 -serien. Den har en välavägd och återhållsam design. Däremot är det en stor bil och stora bilar åstadkommer någon gång avundsjuka | |
|
"återhållsam design". jojo... |
|
|
Fet bil.... Jag har inte fått klämma och känna ännu men gillar bilderna. Jag hatar jänkarnas kvalitetskänsla men OM denna nu är bra på känslan så kommer den säkert sälja bra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.