|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, behöver variabelförklaringarna för kommandona AL och AH för att ställa in AMP scale i SMT6.. ex AL x1? x2? x3? vad är vad? manualen det tydligen ska stå i fick jag inte med till min smt6:a.. surt. Vore kalasbra om nån hade kunnat bjuda fram det :) MVH /Daniel | |
|
Här finns en bra guide Länk |
|
| antingen ska jag skaffa stooora glasögon eller så stod det inte i den sist jag läste den :( | |
|
Set AMP calibration low AL p dis (cnt) Set AMP calibration high AH p dis (cnt) |
|
|
ja jo dedär hade jag också men har nån någon förklaring? :( antar att samma gäller för temp skalan. |
|
|
varför använder du inte windows programvaran istället? Liite mera användarvänlig och torde väl ha samma funktionalitet som den i dos. |
|
|
för att den hänger sig hela tiden och fungerade mycket sämre ..iaf för mig.. hade problem på flera datorer. För mig i windows fick den för sig nolla global settings lite när den kände för det, medans dos fungerar klockrent Sen så har jag inte hittat den funktionen i win :((( Ska tydligen stå information om detta här: "Details to the DOS commands can be found in the Perfect Power Application Notes. (AN 3.10, Calibration Of Airflow & Temperature Sensors)" Har dock inte dom dokumenten :|* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.