|
|
|
|---|---|
|
Hej! I min 328 är det bytt till m3-stolar med värme i och standardstolarna som satt där tidigare var det inte nån värme i. Undrar om nån vet hur man skall få igång det till vintern..kan ju vara skönt! Är det draget så man bara behöver knapparna eller är det en massa kablage som måste inhandlas också? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! | |
|
Jag är inte insatt men ett tips om det inte är draget så kan du ju bara köpa knapparna och montera dem rakt på stolen... behöver ju inte dra dem fram till växelspaken... visst, vill man vara pedantisk så gör det.. jag hade gjort så men det funkar alldeles utmärk att ha knappen PÅ stolen... nånstans på sidan i plasten... hoppas det löser sig! ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
Ja det kanske skulle gå det med. Men man måste ju ta strömmen från nånstans också.. Det är elstolar i den nu vilket inte satt från början så det är ju i alla fall draget. Men det lär väl inte vara samma kabelstam antar jag.. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.