|
|
|
|---|---|
|
Vilket e snyggast tycker ni? Har för tillfället kromade dörrlister på min röda 320 men funderar starkt på att byta till svarta. Svarta ser ju mer sport ut medans dom kromade kanske är vackrare? | |
|
Gillar helt klart svarta bäst. De kromade gör att E30-modellen ser mycket äldre ut. ///BMW - Was sonst! |
|
| Instämmer med föregående talare... allt krom ska bort!! | |
|
Eftersom jag har kromade dörrlister så måste jag ju säga att det är shysstare! Iaf på 4 dörrars. På tvådörrars tror jag aldrig att jag ens sett kromade.... (bara på 87:or och tidigare.). |
|
| Beror på vilken färg bilen har. | |
| Mycket grymmare med svarta lister. Är själv på jakt efter begagnade. | |
| ok, jag funderar på att måla dom svarta. Det kan väl inte va så svårt att få tag i begagnade eller? | |
SpineKracker |
Jag själv anser att det är mycket snyggare med krom! Mina stötfångare och lister var svarta men jag tog bort färgen för jag tycker den ser mer exklusiv ut i krom. Ju mer krom, detso bättre! =) |
|
krom hela vägen! vad är det för fel på old-school? :) |
|
patrick0209 |
krom ska det vara |
|
Av egen erfarenhet (bilinbrott och smackad bakre sidoruta) så vet jag att det kan vara lite bökigt att byta lister. På just sidorutorna på tvådörrars modeller måste man plocka bort rutan för att kunna klämma i listerna i gummilisten runt rutan. Hur det är på fram res. bakruta vet jag dock inte. Ett tips bara så att inte någon tar sig vatten över huvudet. ------ BMW CS #04839 |
|
| ok, tack...jag märkte det! Jag maskerade runtomkring istället och målade dom...vart väl ok men räknar dock med att lacken släpper efter ett tag. Måste ändå säga att det vart mycke snyggare på min bil med svarta lister =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.