AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
696

Min spoiler har spruckigt!

henkeboy
Min spoiler har spruckigt fan. Vad är enklast? Kan man plasta och isåfall hur? ps spoilern är i glasfiber.ds
Plastic padding har ett jäkligt bra spackel för glasfiber, kommer inte ihåg vad det heter med spacklet är blågrönt i färgen och är armerat av glasfibertrådar, blir väldigt hållbart. (lagade en skoterhuv i glasfiber för några årsedan med det och det funkerade skit bra iaf)

Patrik L
bmwmannen
elr så kan du använda sånt som amn lagar båtar med,, jag använde det funkade skit bra

.::Evobimmer::.
henkeboy
ok tack nu har jag något att göra nästa helg
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Det heter Glasfiberspackel,men efter det bör du ta PP100 som är ett finspackel säljs också av plastic padding och båda kostar runt 50-55 kr.Lycka till med spoilern själv har jag samma problem sen dess att jag körde i diket och spräckte min feta BBS spoiler :(

Mvh Ricke
Visa användare
136
BNTS
i3S -19
Boxster S -08
BMW R1200R -17
Det finns ett reparationskit från PP som innehåller Polyester och glasfibermatta. Detta använde jag (med bra resultat) för att plasta ihop min glasfiberspoiler som var i ca 17 delar efter en kontakt med en Passat...

Niclas
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Låter inte roligt "BNTS" jag lider verkligen med dig.Min spoiler gick ju bara i två bitar men det räckte tycker jag.............
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.