|
|
|
|---|---|
henkeboy |
Min spoiler har spruckigt fan. Vad är enklast? Kan man plasta och isåfall hur? ps spoilern är i glasfiber.ds |
|
Plastic padding har ett jäkligt bra spackel för glasfiber, kommer inte ihåg vad det heter med spacklet är blågrönt i färgen och är armerat av glasfibertrådar, blir väldigt hållbart. (lagade en skoterhuv i glasfiber för några årsedan med det och det funkerade skit bra iaf) Patrik L |
|
bmwmannen |
elr så kan du använda sånt som amn lagar båtar med,, jag använde det funkade skit bra .::Evobimmer::. |
henkeboy |
ok tack nu har jag något att göra nästa helg |
|
Det heter Glasfiberspackel,men efter det bör du ta PP100 som är ett finspackel säljs också av plastic padding och båda kostar runt 50-55 kr.Lycka till med spoilern själv har jag samma problem sen dess att jag körde i diket och spräckte min feta BBS spoiler :( Mvh Ricke |
|
|
Det finns ett reparationskit från PP som innehåller Polyester och glasfibermatta. Detta använde jag (med bra resultat) för att plasta ihop min glasfiberspoiler som var i ca 17 delar efter en kontakt med en Passat... Niclas |
|
| Låter inte roligt "BNTS" jag lider verkligen med dig.Min spoiler gick ju bara i två bitar men det räckte tycker jag............. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.