AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.222

Stylad 323 = Grym M3:a

Sida 3 av 3
Marcus,

Du får gärna definiera vilken/vilka delar av mina inlägg du tycker är otrevliga, det är inte min mening att vara otrevlig! Som Olof påpekar så måste man väl däremot tillåtas vara sarkastisk, vilket du själv enligt min mening var i ditt första inlägg i tråden...

Jag har heller inga problem med att acceptera att folk har olika syn på vad som är snyggt, fult, vulgärt, idiotiskt, coolt och så vidare, oavsett om man diskuterar bilar eller något annat. Min bil är för övrigt inte original. Jag har monterat M5-fälgar, och har även införskaffat en väghållningssats som sänker bilen några milimeter - så det så ;-)

Min attityd tänker jag däremot inte ändra på, jag står för vad jag säger och tycker, och har knappast tagit till personangrepp eller något annat förargelseväckande.

Gällande Vallåkraträffen, vad det nu har med saken att göra, så var jag där i tjänsteärende. Lita på mig; jag hade ALDRIG satt min fot, och än mindre min bil, där om jag inte fått betalt för det, vilket jag alltså fick.

Mvh,
Kalle
_____
Bilen: Länk
ErikNilsson,

Det är helt OK med mig :)

Mvh,
Kalle
_____
Visa användare
156
Marcus M2
2002 (turbo) -75
635(3,8)kompressor -83
728ia -98
1602 -75
1802 -72
Kalle:

Svaret på första frågan finner du delvis i Eriks inlägg. Detta påstående är långt i från enbart baserat på denna tråd ,då jag har sett fler inlägg från dig som har varit i mitt tycke och fler med mig lite över gränsen.

Jag kan hålla med om att jag själv gjorde lite ironi i mitt inlägg, men det är gjort utan direkt personangrepp.

Din åsikt tycker jag definitivt inte du ska ändra på, dock som med många saker här i livet så kan man behålla en del för sig själv för att hålla den goda "andan" uppe.

Blev bara lite förvånad att se din bil på en tillställning som inte passade in på dina åsikter.

Själv så har jag nästan helt tappat intresset för stylade bilar, men jag tycker att dom få här på forumet som gillar det ska kunna få hålla på utan att känna sig som idioter, finns inget mer lärorikt att skruva och bygga..Gillar när folk går sin egen väg, vilket även du har gjort i fälgvalet....

Mvh/
Marcus
Hej igen Marcus,

Avsikten med mina inlägg är som sagt inte att någon ska bli arg eller ledsen. Att väcka känslor är en sak, men att förstöra stämningen på forumet är ju inte precis min målsättning. Jag är inte sämre än att jag ber om ursäkt ifall någon tagit illa upp av det jag skrivit. Jag tyckte dock att påståendet "ni gillar inte styling bara för att ni inte har råd" var så befängt att jag tvingades ta i rejält :-)

Denna sortens trådar har enligt mitt sätt att se på saken ett syfte: Att alla ska få ventilera sina åsikter, både positiva och negativa. Om man ska hålla tyst bara för att man inte instämmer med trådskaparen så försvinner poängen med tråden. Däremot kan man ju försöka uttrycka sig på ett diplomatiskt vis... Det finns ju som bekant inget rätt eller fel när man diskuterar smak.

I övrigt så håller jag med dig: alla måste tillåtas att gå sina egna vägar här i livet - men om man väljer att göra något extremt så får man vara beredd på att ta både kritik och beröm :)

Hoppas vi syns på Südschleife till helgen!

Mvh,
Kalle
_____
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.