AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.219

Stylad 323 = Grym M3:a

Sida 2 av 3
Jaha, det var ju en ful bil.

Ofattbart att slänga bort en massa pengar på att bygga ett äckligt blandbygge. Köp rätt bil från början istället...

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
Grillen var snyggast :)

Kalle Hansen: Tror knappast den där bilen är skabbig, annorlunda dock.

Fast`n Loud Turbo Proud.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Regplåtshållaren var det enda eleganta på den bilen.
Asken
Yugge
Fan , den måste ta pris som den fulaste bmw på webben , kommer den från ryssland eller fy !!!!
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Det som var snyggt var fälgarna.

MVH: Henrik

///M3
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Ful tysk styling eller vad dom kallar det. Förstår inte varför!

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
seastream//

Jag tycker du ska lägga in bilder på din bil här...Länk

Din bil är superläcker.

------
Länk
Länk
Visa användare
401
seastream
118d -08
Grodan: Tackar! ja det kanske man skulle ta och göra!

Seastreams Garage -no compromises

Länk
Ta
124
Tabasco
330i Touring -01
Seastream:

Snygg cab! Fast jag kanske inte ska säga det för högt. E46 convertion verkar inte alls vara poppis här.
Wiman
Bedrövligt att se en så sönder stylad bil!!

På tal om hjulen , sticker ut utanför skärmen och hade han inte råd att köpa tillräkligt breda däck för fälgen ??fälgen är ju åt skogen för bred för däcket ser inte klokt ut.
Sa
179
Sackan
318d -09 (E91)
Förstår inte allas negativa åsikter, ni gnäller nog bara för att ni inte kan eller har råd å göra likadant.

Själv tycker jag den är hur snygg som helst, fast de e klart njurarna kunde ha fått vara kvar.

6 Cylindrar å bakhjulsdrift....kan det bli bättre?
Sackan,

Nej så måste det ju vara. Jag har inte råd att köra runt i en SVINFUL bil, och därför låter jag bli. Detsamma gäller nog alla som köper en ny E46 M3, istället för en E36 som de bygger om till oigenkännlighet - det måste ju vara för att de inte har råd! Att jag inte tänkt på det tidigare......... Suck.

Mvh,
Kalle
_____
Bilen: Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jag tycker faktiskt det är lite tråkigt med alla "Originalister" som härjar här. Har du en M3 E46 behöver du inte göra nåt åt saken, bilen är redan snygg som den är. däremot har du en vrinful 320 e36 då väljer jag hellre en som har fått sig en rikitg facelift.

------
Länk
Länk
Jag önskar att jag hade råd att genomföra mitt drömprojekt.
Nämligen att ta en E36 320i, lacka den i knallrosa, på med ögonlock och Rieger kjolpaket, montera de billigaste och största vulgo-fälgar jag kan hitta, slänga på en motorhuv från en Fiat Punto, neonljus under bilen och lite lampor som blinker och blepper här och var.
Tänk att vara kung i hela Tomelilla för en dag.

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
Fu
52
Fullställ
BMW Z3 Coupe 2,8
skabbig
haimaul
Olof:

Härligt! Men glöm inte angel eyes, DTM-pipor och en rejäl vinge på bakluckan! Och en matchande lila inredning! Och måsvingedörrar. Visst, dyrare än en CSL i slutändan, men man får ju som någon sa vara ENSAM om bilen.

Ja, och tänk alla 240-coolingar som ser upp till en ;)

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
Visa användare
156
Marcus M2
2002 (turbo) -75
635(3,8)kompressor -83
728ia -98
1602 -75
1802 -72
Kalle:

Det är inte alla som kan nöja sig med en standard E-34, eller än heller släpa in den på vallåkras träffområde. Du borde ta och tagga ner din attityd lite och acceptera att folk har olika mål utan att hacka ner på det så fort det aviker ur orginalbrochyren. Själv kan jag acceptera att alla har sin syn på bilhobbyn, utan för den delen göra otrevliga inlägg.

Marcus
Ingen har gjort något otrevligt inlägg heller. Sarkasm är inte detsamma som att vara otrevlig? När det finns så många stylingfundamentalister måste det finnas lite självdistans.

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
ErikNilsson
Att skriva SVINFUL med stora bokstäver och sedan efteråt kalla det för ironi kan nog i sig ses med ironi.

Om jag tycker en E34 525 -93 är SVINFUL är det ok med dig Kalle om jag skriver det här då för det tycker jag och eftersom jag tycker det så måste man väl även skriva det här eller?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.